Pokračování Tomb Raider bude další kapitolou Lařina vývoje
Ono se o tom pokračování sice pořád moc neví a moc se o tom nemluví, ale abych vás zase o trošku víc navnadila na těšení se, přeložila jsem vám článek, který vyšel před dvěma týdny v ElectronicTheathre.
Začátkem tohoto roku Square Enix vydali kritikou opěvovaný restart příběhu Lary Croft, Tomb Raider. Je to první kapitola nové série a není žádným překvapením, že práce na pokračování už běží, a zdá se, že vývoj běží rychlejším tempem, než by mnozí očekávali.
Na Bradford Animation Festival (BAF), Brian Horton (Senior Art Dicector v Crystal Dynamics) prezentoval diskuzi o historii Lary Croft a vývoji tohoto restartu. Pokryl vše od předesignování postavy k procesu jejího převedení do uvěřitelnější hrdinky, a Horton a jeho tým je skutečně hrdy na to, co on a jeho tým vytvořil. Po prezentaci byl otevřen prostor otázkám publika a otázka na pokračování na sebe nedala dlouho čekat.
"Oznámili jsme pokračování... a já jsem šťastný, že o tom konečně mohu mluvit," prohlásil Horton. "Pokračování Tomb Raider je další kapitolou Lařina vývoje... její život se změnil. Nemůže se už vrátit k tomu, jaká byla a čím byla dřív."
Horton prohlásil, že tým Crystal Dynamics tvrdě pracoval na vytvoření techniky a nástrojů, které by fungovaly i mimo vlastní hru, nejvýraznějším příkladem je TressFX vytvořený s AMD (pozn. ten slavný virtuální šampón). Na TressFX se stále pracuje a je to zcela určitě příklad technologie nové generace. Samozřejmě, protože Tomb Raider neblaze proslul jako zklamání pro Square Enix, navzdory pozoruhodným prodejním výsledkům, byl Horton také dotázán na otázku rozpočtu pro pokračování, která pro něj byla znatelně nepříjemná.
"Nemluvíme o našich rozpočtech... je to vydatně financovaná hra," prohlásil Horton, než přiznal, že "neutratíme na pokračování víc než na původní hře."
Zatím nebylo oznámeno žádné datum vydání, žádné platformy ani detaily příběhu, ale vzhledem k tomu, jak rád by Horton už o hře mluvil víc, můžeme usoudit, že projekt je ve vývoji dál, než by někdo mohl očekávat. (Pozn. No, jen na tohle bych asi nesázela, oni jsou nadšení pořád...)
Na Bradford Animation Festival (BAF), Brian Horton (Senior Art Dicector v Crystal Dynamics) prezentoval diskuzi o historii Lary Croft a vývoji tohoto restartu. Pokryl vše od předesignování postavy k procesu jejího převedení do uvěřitelnější hrdinky, a Horton a jeho tým je skutečně hrdy na to, co on a jeho tým vytvořil. Po prezentaci byl otevřen prostor otázkám publika a otázka na pokračování na sebe nedala dlouho čekat.
"Oznámili jsme pokračování... a já jsem šťastný, že o tom konečně mohu mluvit," prohlásil Horton. "Pokračování Tomb Raider je další kapitolou Lařina vývoje... její život se změnil. Nemůže se už vrátit k tomu, jaká byla a čím byla dřív."
Horton prohlásil, že tým Crystal Dynamics tvrdě pracoval na vytvoření techniky a nástrojů, které by fungovaly i mimo vlastní hru, nejvýraznějším příkladem je TressFX vytvořený s AMD (pozn. ten slavný virtuální šampón). Na TressFX se stále pracuje a je to zcela určitě příklad technologie nové generace. Samozřejmě, protože Tomb Raider neblaze proslul jako zklamání pro Square Enix, navzdory pozoruhodným prodejním výsledkům, byl Horton také dotázán na otázku rozpočtu pro pokračování, která pro něj byla znatelně nepříjemná.
"Nemluvíme o našich rozpočtech... je to vydatně financovaná hra," prohlásil Horton, než přiznal, že "neutratíme na pokračování víc než na původní hře."
Zatím nebylo oznámeno žádné datum vydání, žádné platformy ani detaily příběhu, ale vzhledem k tomu, jak rád by Horton už o hře mluvil víc, můžeme usoudit, že projekt je ve vývoji dál, než by někdo mohl očekávat. (Pozn. No, jen na tohle bych asi nesázela, oni jsou nadšení pořád...)
Komentáře
Okomentovat