Několik otázek a odpovědí
Budou kostýmy, které jsou součástí předobjednávkových balíčků, k dostání i jinak, později, třeba přes DLC?
Karl Stewart: V tuhle chvíli jsou předobjednávkové věci skutečně exkluzivně pro předobjednatele, pokud se to časem změní, budeme vás informovat.
Karl Stewart: V tuhle chvíli jsou předobjednávkové věci skutečně exkluzivně pro předobjednatele, pokud se to časem změní, budeme vás informovat.
Můžete vysvětlit, jaké jiné role než estetické hraje ve hře vítr?
Karl Stewart: Hm. Těžko odpovědět, aniž bych něco prozradil. Oheň se chová jako v realitě - když vám brání něco ze dřeva či látky, můžete to nechat shořet a dostat se tak dál. Voda uhasí oheň, ale můžete ji zase použít k transportu plovoucích objektů. Podobně i dostatečně silný vítr může vyvolat pohyb. A to je vše, co teď řeknu.
Proč nemůžeme vidět Lařinu tvář? Pokaždé, když se kamera otočí na ni, otočí se.
Brian Horton: Navrhli jsme to tak, aby se kamera otáčela, kam se otočí Lařina tvář, což dělá kameru více spojenou s Larou samotnou - díváme se tam, co Lara. Než se nám podařilo to upravit, snažila se Lara při pohledu hráče do její tváře otočit hlavu, že si ji prakticky vykroutila, proto jsme to takto upravili, takže hráč se nemusí dívat, jak sebou Lařina hlava mrská ze strany na stranu.
Jaký je rozdíl mezi XP body a Skill Points?
Karl Stewart: To je snadné. Dostatečné množství XP bodů vytvoří jeden Skill Point = zkušenostní bod. Když jej získáte, můžete jej použít k odemčení nějaké schopnosti.
Odhalíte něco z tajemství ostrova, nebo chcete, abychom si to odhalili sami?
Karl Stewart: Ne, nechystáme se odhalovat z tajemství v srdci ostrova víc, než už jsme ukázali. Budete muset počkat a odhalovat jej po boku Lary. Ještě ale budeme před vydáním mluvit hodně. Do konce roku uslyšíte o průchodu hrou a o boji.
Jsou na ostrově nějaká průmyslová/civilizovaná místa?
Karl Stewart: Záleží na tom, co vnímáte pod pojmem civilizace. Obyvatelé ostrova jsou jí vzdálení, ale tenhle ostrov skrývá spoustu vrstev historie. Skutečně projdete místy, která byla upravena k životu, jako je třeba jeskyně mrchožroutů, ve které se Lara vzhůru nohama probudí.
Resident Evil 6 nedávno obdržel negativní recenze kvůli přílišnému množství akce a Quick Time Events. Bude mít Tomb Raider také hodně akce a QTE?
Meagan Marie: Myslím, že můžu odpovědět, aniž bych toho moc prozradila. Nedávno jsem dokončila znovu svou cestu celou hrou a nikdy jsem neměla pocit, že je tu QTE příliš. Abych odpověděla i na jinou otázku, ne, QTE se nedají vypnout. Co se týče akce, hra je vyvážená velmi dobře mezi bojem, prozkoumáváním a řešením puzzlů. Jestliže nebudete chtít prozkoumávat ostrov, bude vám možná připadat, že boje je hodně, ale já vždy prozkoumávám ve volném čase novou oblast, užívám si izolovanost a krásu prostředí, lovím relikvie a tajné hrobky.
Budou obyvatelé ostrova, místní mrchožrouti, pouze muži? Nebo jsou mezi nimi i ženy?
Karl Stewart: Jsou to jen muži. To ale neznamená, že na ostrově neztroskotávají i ženy, Lara a Sam jsou důkazem. Pro genderovou jednostrannost mezi "mrchožrouty" je tu důvod, ale na ten budete muset přijít ve hře.
Jsou nějaké plány na vydávání dalšího zboží, sběratelských předmětů, jiných než jsme dosud viděli?
Karl Stewart: Během pár měsíců před vydáním hry ještě oznámíme několik skvělých partnerství a nabídek zboží, věřte nám. Zatím to nebudeme upřesňovat, ale na horizontu jsou některé skutečně skvělé předměty.
Zdrojem jsou "otázky a odpovědi vývojářů, sezení osmé".
Komentáře
Okomentovat