Tak jsem otestovala LařeHCroft tři levely

Asi mě zabije, že to sem píšu, ale já teď momentálně jinak nemám tuchu, co sem vymýšlet, aby to s Tomb Raider souviselo. Můj mozek přepnul do prázdninového režimu a to znamená, že nespolupracuje. Přesto mě ale včera odpoledne a dnes dopoledne LaraHCroft přiměla k tomu, abych zasedla k jejímu počítači a zahrála si tři levely ze hry, kterou chystá. A musím uznat, že se jí to daří. Od svých prvních pokusů, na které teď nostalgicky vzpomíná, ušla už kus cesty.

Bohužel nemám žádné screenshoty, ale třeba bude LHC tak hodná a nějaké vám ukáže.

Nesmím prozrazovat žádné detaily chystaného příběhu. Mohu pouze říct, že první a druhý z těchto tří levelů se odehrávají na exotickém ostrově s půvabnou džunglí a velmi krvelačným chrámem. Vždycky, když jsem nějakou tu past zahlédla, otočila jsem se s vražedným pohledem na sestřičku a slíbila jsem jí, že ji zabiju, ale nakonec jsem s těmi pastmi žádný velký problém neměla, připravila je dobře, a musím ji pochválit, že omezila věci, které nemám ráda, třeba časovky a skákačky. Nepřátelé jsou umístění tak, že jsem mnohokrát nadskočila na židli a málem jsem jí vylila sklenici s pitím do klávesnice. Možná někomu nemusí vyhovovat, že její levely jsou dost rozlehlé a hráč se musí na hodně míst vracet, ale LHC to tak má ráda (aby se místností, se kterou si dala hodně práce, hráč neprohnal jak namydlený blesk a vůbec ji nevnímal...). Využívá textury a prvky z klasických dílů, a daří se jí opravdu sugestivně navodit řádnou atmosféru. V azurové vodě si plave pár rybiček, v opuštěném chrámě si vytvořily doupě zákeřné nestvůry a když dáváte pozor, najdete ve větvích stromů nejeden poklad.

Třetí level, který jsem dohrála dnes ráno, se prostředím od předchozích dvou diametrálně liší. Místo džungle se ocitáme v techničtějším prostředí, na palubě velké lodi. Lara tam pochopitelně není na výletní plavbě a v cestě jí stojí nejen spousta beden.

Komentáře

Oblíbené příspěvky