Z recenzí na nový Tomb Raider
- lezení, skákání po plošinkách apod. je přirovnáváno k sérii Assassin's Creed a celkem chváleno
- linearita. Lara prostě pořád jde dopředu, ať už je jejím úkolem cokoliv. Na druhou stranu možnost vracení se do lokací a jejich prozkoumávání a je přijímáno pozitivně.
- otázka quick time events a cutscén - někteří redaktoři se k tomu staví tak, že je to s QTE přece jen trochu přehnanější a mnohde by je dostatečně zastoupilo standardní hraní
- na kameru jsou stížnosti minimální
- artefakty a dokumenty, které Lara ve hře nachází a z kterých se dozvídá podrobnosti o ostrově, jsou přijaty pozitivně
- skryté hrobky obsahují velice kvalitní hádanky, je škoda, že podobných puzzlů není více v hlavní cestě
- pokud jde o skrývání se v boji, některé pohledy redaktorů jsou přímo protikladné. Někteří si automatické skrývání pochvalují a považují je za své nejlepší prožité, někteří naopak tvrdí, že je to to nejhorší, co kdy viděli
- přestřelky jsou někdy příliš husté, obzvlášť ke konci hry - přesto ale redaktoři podotýkají, že hustoty přestřelek v Uncharted nedosahují
- pohledy na multiplayer se různí, někdo se k němu staví pozitivně, někdo jej naopak považuje spíše za nezajímavý
- ostrov Yamatai je charakterizován jako skutečné hnízko zoufalství, prostředí a vrstvy historie jsou vykresleny perfektně, ostrov sám působí jako nejvýraznější "osobnost" hry
- naproti tomu nehratelné postavy působí podle některých redaktorů ploše a nepřesvědčivě
- velice dobře přijímána je možnost postupně vyvíjet a zlepšovat zbraně, na druhou stranu rozvíjení schopností Lary by podle některých mohla být důkladnější
- někdy nesrovnalosti ve vývoji Lařina charakteru - hlavně Machinima si stěžuje na to, že Lara se z nezkušené dívky, která v sebeobraně poprvé zabije a má z toho šok, stane během chvilky vraždícím strojem a působí dojmem cvičeného zabijáka
- za hlavní lákadlo je pořád považovaná kampaň jednoho hráče s poutavou hlavní hrdinkou Larou a jejím příběhem
Obecně se dá říct, že recenzenti přijímají nový Tomb Raider velice pozitivně. Padají především devítky, někdy osmičky, někdy plné desítky. V některých výjimkách - Machinima a REV3 - je hodnocení nižší, 6/10.
Na recenzi a pohled českých hráčů jsem zatím nenarazila. Tady na blogu se pochopitelně ukáže i moje recenze, jen co se mi hra dostane do rukou...
- linearita. Lara prostě pořád jde dopředu, ať už je jejím úkolem cokoliv. Na druhou stranu možnost vracení se do lokací a jejich prozkoumávání a je přijímáno pozitivně.
- otázka quick time events a cutscén - někteří redaktoři se k tomu staví tak, že je to s QTE přece jen trochu přehnanější a mnohde by je dostatečně zastoupilo standardní hraní
- na kameru jsou stížnosti minimální
- artefakty a dokumenty, které Lara ve hře nachází a z kterých se dozvídá podrobnosti o ostrově, jsou přijaty pozitivně
- skryté hrobky obsahují velice kvalitní hádanky, je škoda, že podobných puzzlů není více v hlavní cestě
- pokud jde o skrývání se v boji, některé pohledy redaktorů jsou přímo protikladné. Někteří si automatické skrývání pochvalují a považují je za své nejlepší prožité, někteří naopak tvrdí, že je to to nejhorší, co kdy viděli
- přestřelky jsou někdy příliš husté, obzvlášť ke konci hry - přesto ale redaktoři podotýkají, že hustoty přestřelek v Uncharted nedosahují
- pohledy na multiplayer se různí, někdo se k němu staví pozitivně, někdo jej naopak považuje spíše za nezajímavý
- ostrov Yamatai je charakterizován jako skutečné hnízko zoufalství, prostředí a vrstvy historie jsou vykresleny perfektně, ostrov sám působí jako nejvýraznější "osobnost" hry
- naproti tomu nehratelné postavy působí podle některých redaktorů ploše a nepřesvědčivě
- velice dobře přijímána je možnost postupně vyvíjet a zlepšovat zbraně, na druhou stranu rozvíjení schopností Lary by podle některých mohla být důkladnější
- někdy nesrovnalosti ve vývoji Lařina charakteru - hlavně Machinima si stěžuje na to, že Lara se z nezkušené dívky, která v sebeobraně poprvé zabije a má z toho šok, stane během chvilky vraždícím strojem a působí dojmem cvičeného zabijáka
- za hlavní lákadlo je pořád považovaná kampaň jednoho hráče s poutavou hlavní hrdinkou Larou a jejím příběhem
Obecně se dá říct, že recenzenti přijímají nový Tomb Raider velice pozitivně. Padají především devítky, někdy osmičky, někdy plné desítky. V některých výjimkách - Machinima a REV3 - je hodnocení nižší, 6/10.
Na recenzi a pohled českých hráčů jsem zatím nenarazila. Tady na blogu se pochopitelně ukáže i moje recenze, jen co se mi hra dostane do rukou...
Komentáře
Okomentovat