Se sbíráním jídla to nebude zas až tak horké


Tomb Raider je ve vývoji už pěkně dlouho (minimálně čtyři roky!), a tak některé z nápadů, které se původně zdály naprosto perfektní, musely jít stranou. Prostě se ukázalo, že by to nefungovalo. Což je třeba případ jídla. Ano, před nějakou dobou - docela dlouhou dobou - jsme se dozvěděli, že Lara tu bude úplně jiná než dřív, že bude k přežití potřebovat přísun potravy (a dokonce že se bude léčit pijavicemi - a jak teď už víme, systém léčení nebude prakticky žádný, Lara bude sama od sebe regenerovat). Takže se nemusíme bát, že kdybychom Laru nějakou dobu nenakrmili, tak by nám umřela hlady.

Na druhou stranu se jídlo do hry přece jen dostalo - jednak jako součástí příběhu a cesty (Lařino první zabití jelena už jsme viděli všichni), jednak jako součást vedlejších úkolů. Zabíjení a kuchání zvířat patří k achievementům, sbírání ovoce a zabíjení zvířat (slepic) bylo vidět i v dlouhých gameplay videích.

Před pár dny vyšel další podcast (sedmnáctý) a tam právě na otázku jídla padla tahle odpověď. Byly tam ovšem probrány i jiné věci. Třeba to, že v průběhu vývoje vývojáři usoudili, že Lara nebude hledat Kublajchánovu flotilu, nýbrž Himiko a její království Yamatai. Také byl zmínět ten detail, že Laře v určitých chvílích může mizet ze zad luk, například když v jednom momentě prolézá velice těsným potrubím. Není to chyba nebo záměr, že by Lara luk odkládala, je to prostě věc enginu. A pokud jde o oblečení... ano, já si taky říkala, jestli Laře není někdy zima. Což Karl Stewart okomentoval tak, že "bundu si oblečete, pokud ji budete mít" (tedy pouze pokud budete mít ten speciální outfit Aviatrix).

Komentáře

Oblíbené příspěvky