Další odpovědi na otázky fanoušků
Při překladu jsem často odpovědi zestručňovala, ale snad se mi podařilo zachovat jejich integritu. Původním autorem odpovědí je - kdo jiný než Karl Stewart.
Lze se při střelbě schovat kdekoliv, nebo je to jen u naskriptovaných objektů?
- Jsou-li na dosah nepřátelé, Lara se automaticky skryje za objekty vysokými přibližně do pasu, ať už si jí nepřátelé všimli či ne. Není-li na dosah žádné ohrožení, Lara se neskrývá.
Jsou tu vůbec nějaké oblasti, kde se nebojuje?
- Frekvence bojů se různí, ale prakticky každá oblast zahrnuje nějaký stupeň boje. Některé oblasti jsou zaměřené spíš na objevování a dostávání se někam, ale i tak tam narazíte na vlky nebo na pár mrchožroutů (=scavengers). Ukázali jsme něco z pevnosti mrchožroutů, kde se zase bojuje hodně, ale nedá se říct, že by tu nebylo možné narazit na prázdnou bublinu, mírovou kapsu. Přece jen si postavili základnu nad prastarými ruinami.
Bude další CGI trailer jako byl Turning Point Trailer?
- Ne.
Je možné znovu navštívit lokace, aniž by člověk používal rychlé cestování přes základní tábory?
- Někdy ano, někdy ne. Záleží na terénu. Přes rychlé cestování se ale lze dostat i do již navštívených a chůzí/lezením už nedostupných míst.
Zůstávají mrtvá těla, nebo mizí?
- Mrtví zmizí, když Lara opustí lokaci.
Jsou lokace na mapě vidět od začátku hry, nebo až když je Lara navštíví?
- Mapa ukazuje už od začátku hry všechny obrysy ostrova, lokace se na ní ale zobrazí až když je Lara navštíví nebo narazí na mapu.
Jak snadné je najít hrobku? Jsou všechny tak viditelné jako ta první - s ukazateli na skalách, takže stačí jen sledovat stopu?
- Ne, tahle první má jen ukázat hráčům, že tu hrobky jsou a že je mají hledat, obtížnost hledání je ale různá a někdy i vysoká.
Je tu možnost zapnout automatické zaměřování, jaké bylo v původních hrách?
- Ne.
Je tu možnost změnit nastavení ovládacího schématu? Třeba invertní otáčení kamery či zaměřování (šipka nahoru znamená dolů a podobně)?
- Ano, je tu možnost toto zapnout.
- Jsou-li na dosah nepřátelé, Lara se automaticky skryje za objekty vysokými přibližně do pasu, ať už si jí nepřátelé všimli či ne. Není-li na dosah žádné ohrožení, Lara se neskrývá.
Jsou tu vůbec nějaké oblasti, kde se nebojuje?
- Frekvence bojů se různí, ale prakticky každá oblast zahrnuje nějaký stupeň boje. Některé oblasti jsou zaměřené spíš na objevování a dostávání se někam, ale i tak tam narazíte na vlky nebo na pár mrchožroutů (=scavengers). Ukázali jsme něco z pevnosti mrchožroutů, kde se zase bojuje hodně, ale nedá se říct, že by tu nebylo možné narazit na prázdnou bublinu, mírovou kapsu. Přece jen si postavili základnu nad prastarými ruinami.
Bude další CGI trailer jako byl Turning Point Trailer?
- Ne.
Je možné znovu navštívit lokace, aniž by člověk používal rychlé cestování přes základní tábory?
- Někdy ano, někdy ne. Záleží na terénu. Přes rychlé cestování se ale lze dostat i do již navštívených a chůzí/lezením už nedostupných míst.
Zůstávají mrtvá těla, nebo mizí?
- Mrtví zmizí, když Lara opustí lokaci.
Jsou lokace na mapě vidět od začátku hry, nebo až když je Lara navštíví?
- Mapa ukazuje už od začátku hry všechny obrysy ostrova, lokace se na ní ale zobrazí až když je Lara navštíví nebo narazí na mapu.
Jak snadné je najít hrobku? Jsou všechny tak viditelné jako ta první - s ukazateli na skalách, takže stačí jen sledovat stopu?
- Ne, tahle první má jen ukázat hráčům, že tu hrobky jsou a že je mají hledat, obtížnost hledání je ale různá a někdy i vysoká.
Je tu možnost zapnout automatické zaměřování, jaké bylo v původních hrách?
- Ne.
Je tu možnost změnit nastavení ovládacího schématu? Třeba invertní otáčení kamery či zaměřování (šipka nahoru znamená dolů a podobně)?
- Ano, je tu možnost toto zapnout.
Komentáře
Okomentovat