Nové informace z Game Informer

- neočekávejte příliš ty staré lineární cesty. "Nyní dáváme hráči možnost jít do světa a zvolit si vlastní cestu. Když jej pošleme na křídlo letounu B-52, je to jen začátek - jakmile se vzdálíte z letadla, všechno je v podstatě otevřené, dynamický svět, kde se hráč může svobodně toulat skákajíc lehce z místa na místo..."

- bude možné řídit Lařiny skoky, zpomalovat ji nebo otáčet

- hra má XP systém, který budete moci použít k upgradování Lařiných schopností; k zlepšování těchto schopností také budete potřebovat určitý materiál, který najdete

- základní tábory vám umožní vylepšovat Lařiny schopnosti, zlepšovat vaše vybavení a rychle cestovat do jiných táborů, které jste už na ostrově navštívili

- zpočátku budete mít jen málo možností, jak zlepšovat Lařiny schopnosti a možnosti, například jí umožníte jen mít v toulci více šípů, postupně se ale tyto možnosti budou rozšiřovat

- kontextové akce jsou jednorázové sekvence. Například scéna, kde Lara bojuje s vlkem, se ve hře stane jen jednou

- příběh je lineární - budete muset jít z bodu A do bodu B - ale ty spojky mezi těmito místy, u těch chceme, aby se hráč cítil jako skutečný průzkumník. To jsou nelineární centrální prostory, kam můžete jít kdykoliv kamkoliv

Komentáře

Oblíbené příspěvky