Další informace o Tomb Raider 9
- Lara bude už na palubě Endurance zpočátku optimistická a nadšená z dobrodružství (samozřejmě potopení lodě pro ni bude asi tak trochu šok). To otevře dveře vývoji její osobnosti (takže pokud se ptáte na to, jak může Lara po tom, co zažije na tomhle ostrově, ještě vyhledávat dobrodružství, tohle je zřejmě odpověď - jí se to bude líbit)
- hra a příběh bude závislý na Lařině vnitřní síle, takže Lařiny schopnosti jsou velmi důležité
- survival instinkt může být použit stisknutím tlačítka, to znamená, že hráči jej nemusí použít, pokud nebudou chtít
- survival instinkt osvětlí důležité objekty, ale neřekne hráči přímo, jak vyřešit puzzle
- Crystal Dynamics chtějí dát ve hře hráči filmový zážitek, najali kvůli tomu speciálního herního kameramana (Tahle informace mě hodně zaujala. Možná si to nepamatujete či jste to ještě neslyšeli, ale o hru-film se snažili již Core Design v prvním TR. Myslím, že to někde říkal Toby Gard, že měli touhu udělat vlastně film, který ale ovládáte vy, vy rozhodujete, co se bude dít.)
- interaktivní cutscény umožní kameře zaměřit se na prostředí, Lařin výraz či řeč jejího těla. Tohle může být použito k posílení napětí nebo zdůraznění nějakého objektu/akce ve hře
- interaktivní custscény jsou užívány zřídka
- hra a příběh bude závislý na Lařině vnitřní síle, takže Lařiny schopnosti jsou velmi důležité
- survival instinkt může být použit stisknutím tlačítka, to znamená, že hráči jej nemusí použít, pokud nebudou chtít
- survival instinkt osvětlí důležité objekty, ale neřekne hráči přímo, jak vyřešit puzzle
- Crystal Dynamics chtějí dát ve hře hráči filmový zážitek, najali kvůli tomu speciálního herního kameramana (Tahle informace mě hodně zaujala. Možná si to nepamatujete či jste to ještě neslyšeli, ale o hru-film se snažili již Core Design v prvním TR. Myslím, že to někde říkal Toby Gard, že měli touhu udělat vlastně film, který ale ovládáte vy, vy rozhodujete, co se bude dít.)
- interaktivní cutscény umožní kameře zaměřit se na prostředí, Lařin výraz či řeč jejího těla. Tohle může být použito k posílení napětí nebo zdůraznění nějakého objektu/akce ve hře
- interaktivní custscény jsou užívány zřídka
Komentáře
Okomentovat